Faq

Bilet zostanie wygenerowany w formacie PDF po zapłacie za rezerwację. Znajdziesz go:

  • na stronie potwierdzającej dokonanie rezerwacji,
  • zostanie on wysłany na podany adres mailowy,
  • jeśli masz konto w naszym serwisie to będzie on dostępny w zakładce: "moje rezerwacje".

Należy ten bilet wydrukować oraz mieć go ze sobą podczas wizyty w atrakcji turystycznej.

Czy jest możliwość dostarczenia biletu do domu?

Nie, bilet Tickeo jest generowany tylko i wyłączenie w formie elektronicznej i należy go wydrukować przed wizytą w atrakcji turystycznej.

Do zakupu biletu należy podać jedynie następujące dane: imię, nazwisko, adres e-mail (do wysłania biletu) oraz numer telefonu (w razie konieczności nagłego kontaktu w przypadku niespodziewanych zmian w atrakcji turystycznych).

Bilet powinien być wykorzystany w dniu widniejącym na bilecie i bilet Tickeo daje gwarancje, że wejście jest potwierdzone. Jeśli jednak doszło do zmiany planów i ustalisz z atrakcją turystyczną inny termin zwiedzania w miarę dostępności i możliwości to bilet jest ważny według ustaleń pomiędzy Tobą a atrakcją turystyczną.

Na każdy dzień do danej atrakcji jest ustalona pula biletów, która jest wynikiem ustaleń pomiędzy atrakcją turystyczną a Tickeo. Jest ona ustalana wobec możliwości atrakcji turystycznych oraz sprzedaży poprzez inne kanały dystrybucji. Jeśli nie ma dostępnych biletów na Twój dzień to prosimy o kontakt z atrakcją turystyczną, aby potwierdzić czy nie ma już również możliwości zakupu biletów w kasie atrakcji.

Bilet musi być wydrukowany na kartce A4. Nie ma znaczenia czy będzie czarno-biały czy kolorowy.

Tak, nie ma znaczenia czy wydrukowany bilet będzie kolorowy czy czarno-biały.

Tak. Bilet w formie PDF można drukować dowolną ilość razy.

Nie. Cena biletów wstępów do atrakcji turystycznych na portalu Tickeo jest taka sama jak w przypadku zakupu w kasie atrakcji lub niższa jeśli korzystasz z dostępnych kodów rabatowych. Jeżeli zauważyłeś, że cena biletu w kasie jest niższa prosimy o kontakt. Rezerwując poprzez nasz portal zyskujesz pewność dostępności biletu na dany dzień, możesz zaplanować swój wyjazd nie martwiąc się o bilety oraz nie tracisz czasu na stanie w kolejkach.

Jeśli dokonałeś zapłaty za bilet i otrzymałeś bilet w formie PDF to masz pewność, że Twoja rezerwacja jest potwierdzona.

Tak, ceny zawierają podatek VAT. Cena wyświetlana na stronie Tickeo jest ostateczną ceną do zapłaty.

Oczywiście. Faktura VAT jest wystawiana po wysłaniu prośby na nasz adres e-mailowy lub po zaznaczeniu opcji "wystaw fakturę VAT" podczas dokonywania rezerwacji.

Prosimy o sprawdzenie folderu "SPAM". Jeśli tam również nie ma maila, a nie masz możliwości pobrania biletu poprzez stronę potwierdzającą dokonanie rezerwacji lub konto użytkownika prosimy o kontakt z nami.

Nie ma takiej możliwości. Płatność jest możliwa za pomocą przelewu bankowego, karty płatniczej lub płatności mobilnych.

Przy dodawaniu biletów do koszyka jest informacja dotycząca ulg oraz zasad poszczególnych kategorii biletów. Prosimy o zapoznanie się ze wszystkimi warunkami ponieważ nie spełnienie wyszczególnionych warunków (np. dotyczącego wieku dla biletów ulgowych) będzie skutkowało nie wpuszczeniem do atrakcji turystycznej.

Nasze płatności są obsługiwane przez bardzo bezpieczny i uznany system płatności Przelewy24 obsługiwany przez firmę DialCom24 sp. z o.o. Dostępne metody płatności to:

  • Przelew internetowy. Obsługujemy w pełni automatyczną obsługę kilkudziesięciu banków.
  • Karty bankowe. Platforma Przelewy24, spełniając rygorystyczne wymogi standardu PCI DSS LEVEL 1, gwarantuje szybkie, proste i przede wszystkim bezpieczne transakcje przy użyciu kart płatniczych takich jak: Visa Classic, Visa Electron, MasterCard, Diners Club, PBK, JCB American Express.
  • System płatności mobilnych BLIK. Jest to szybkie i bezpieczne narzędzie dokonywania płatności przez telefon komórkowy.

Tak, płatność jest bardzo bezpieczna. Stosowane zabezpieczenia przy procesie płatności to:
Paymen Card Industry (PCI) Data Security Standard (DSS)
Standard bezpieczeństwa danych w branży płatniczej opracowany w oparciu o najlepsze praktyki. Standard PCI/DSS dotyczy dwunastu najważniejszych kwestii od zarządzania bezpieczeństwem, po kodeksy postępowania, procedury, architekturę sieci, tworzenie oprogramowania i inne środki ostrożności. Certyfikat gwarantuje spełnianie przez Przelewy24 standardu Payment Card Industry (PCI) Data Security Standard (DSS) opracowanego wspólnie przez VISA i MasterCard. Standardy te zostały także wprowadzone w życie przez American Express, Discover Card i JCB.
Thawte - Certyfikat SSL
Certyfikat SSL zapewnia ochronę stron internetowych oraz poufność danych przekazywanych drogą elektroniczną, umożliwia szyfrowanie dowolnej usługi świadczonej przez Internet. Dzięki temu zabezpieczeniu nie ma możliwości przechwycenia danych przekazywanych za pośrednictwem witryny internetowej. Użytkownicy strony mają absolutną pewność, że łączą się bezpiecznie z właściwym serwisem. W systemie Przelewy24 wykorzystywany jest certyfikat bezpieczeństwa SSL EV (Extended Validation) - Thawte Technologies Inc. Certyfikaty Thawte są rozpoznawane jako godne zaufania przez wszystkie przeglądarki internetowe.
McAfee Secure
McAfee to międzynarodowy lider w dziedzinie bezpieczeństwa internetowego. Technologia ta chroni ponad 400 000 witryn. Firma McAfee także świadczy usługi certyfikacyjne PCI - w ramach spełniania wymogów VISA, MasterCard - na rzecz sklepów internetowych w ponad siedemdziesięciu krajach. Produkty McAfee dla użytkowników indywidualnych obejmują światowej klasy rozwiązania dostępne w sprzedaży detalicznej i w trybie online, przeznaczone do ochrony, zabezpieczania i optymalizacji komputerów klientów indywidualnych.

Karta bankowa zostanie obciążona w momencie zakończenia procesu rezerwacji.

Tak, jest to konieczne do zakupu biletu. Dzięki temu Twoje zakupy będą szybsze, a wszystkie bilety znajdziesz w jednym miejscu.

Konto należy założyć w zakładce "rejestracja". Do rejestracji potrzebny jest adres e-mail, imię, nazwisko oraz numer telefonu, aby w razie zmian atrakcja turystyczna mogła się skontaktować. Po rejestracji otrzymasz link aktywacyjny i po aktywacji konta możesz zalogować się na Tickeo.

Sprawdź skrzynkę "spam", czasami zdarza się, że tam trafiają maile. Gdy również i tam nie ma maila aktywacyjnego skorzystaj z tego linka:

Aby przypomnieć hasło kliknij "zapomniałem hasła" w zakładce "logowanie". Po podaniu maila otrzymasz link do zmiany hasła. Nie ma możliwości odzyskania starego hasła, ponieważ są one kodowe i ze względu na Twoje bezpieczeństwo nie ma możliwości ich rozkodowania.

Po zalogowaniu się taka możliwość znajduje się w zakładce: "mój profil". Po zmianie hasła profil należy ponownie aktywować poprzez link znajdujący się w mailu.

Po zalogowaniu się taka możliwość znajduje się w zakładce: "mój profil". Po zmianie adresu e- mail profil należy ponownie aktywować poprzez link znajdujący się w mailu.

Właścicielem serwisu jest spółka "Podróże na miarę sp. z o.o." z siedzibą w Bydgoszczy.

Kontakt jest możliwy poprzez:

  • mail: kontakt@tickeo.pl
  • telefon: +48 730 060 810
  • adres korespondencyjny: Tickeo, Gersona 1/30, 85-305 Bydgoszcz